Tuesday, March 2, 2010

Katilku, Jiranku, Air Manimu =D

Hari ini saya bangun agak awal kerana katilku basah. Jadi aku pun berfikir adakah aku kencing atas katilku, kerana aku jarang kencing atas katilku. Kali terakhir saya kencing atas katilku seminggu yang lalu. Untuk memastikan bukan saya yang kencing, saya memasukkan tangan saya ke dalam 'underwear' untuk memeriksa. Selepas meraba-raba selama 2 jam, saya mendapati bahawa bukan saya yang kencing. Tetapi saya telah menemui sejenis cecair, kemudian saya menghidunya. Tetapi cecair ini saya pasti bukan milik saya kerana saya tahu cacair saya punya bau dan warna, kemudian saya menjilatnya untuk mengetahui siapa pemiliknya, rupanya ia kepunyaan Sang Mikhail. Tetapi saya terpaksa mengetepikan hal ini kerana ia adalah perkara semalam antara saya dan Sang Mikhail. Semasa bangun dari katil, saya terjumpa surat ditepi katilku, saya membukanya ia daripada jiran saya iaitu Uncle Samsul dan Aunty Nadia. Mereka telah mengaku bahawa merekalah yang telah kencing atas katil saya kerana tidak berpuas hati saya bercinta dengan anak mereka iaitu
Natasha Amalina

=P

Saya keluar dari rumah saya pergi ke rumah Natasha untuk memutuskan hubungan dengan dia.. 'Tok tok tok, bitch, open the door!!!' Natasha membuka pintu dan bertanya 'Yes darling..'? Hatiku sejuk je.. Perasaan dalam hatiku sangat gembira apabila dia cakap begitu sehingga bolaku berdenggup denggup... Tapi saya terpaksa memutuskan hubungan dengan dia... 'Natasha, saya ingin berpisah dengan kamu...' Dia amat sedih sehingga dia melepaskan air kencing dia di muka aku; kiri, kanan, atas, bawah, depan, belakang. Saya tak tahu bagaimana dia lakukan dan saya tak mahu tahu pun.. =.=

Pagi-pagi badan saya sudah kotor dengan air kencing... Saya balik rumah dan mandi.

Bersambung..

1 comment: