Wednesday, October 5, 2011

ZAMAN PERSEKOLAHAN =(

Aku masih ingat lagi peristiwa disekolah dulu masa zaman aku gi sekolah dulu 20 tahun yang lepas semasa aku berumur 17 tahun masa tu aku belum lagi akil baligh,aku baru pindah ke sekolah menengah pusat Bandar pocong 1. dengar org kata sekolah nie berhantu ,macam2 hantu ada pochong,Pontianak,toyol,yuvaraj dan paling famous sekali hantu tetek(bahasa sopan dia hantu susu,saje nak bagi lawak)..so masa hari pertama aku gi sekolah tu aku menangis nangis kerana ketakutan sehingga tumbuh bulu kote ku.. dalam sekolah tu class kita paling ramai pelajar antara class class yang lain..pelajar class aku Adrian, allen, geremy, sanjeev, sofea, mogan, how yee and wee itu je la 10 org je..(cuba kira betul2 nama pelajar yg ada)
Setiap kawan kawanku ada character masing2nie best friend aku Adrian setiap malam kita ukur penis kita orang , sama ada ia semakin membesar atau tidak.. dia nie suka main bola sepak mana2 dia pergi mesti ada bola dgn dia..pergi ke sekolah pakai sut bola sepak termasuk boot sekali =.= dia suka timbang bola..apa2 bola pun dia boleh timbang ada sekali tu dia timbang bola tanpa mengunakan sebarang angota badan dia..(cuba kau bayangkan)hebat tak???dia jugak suka kepada objek yang bulat dan dia sangat obses sehingga ada sekali tu aku gi buang air kecil tiba tiba dia pegang zakar ku dan kata its so round and shiny..i was like, wtf..=.= (tapi dalam hati, aku suke je)..
Allen.., umm..dia nie tak payah cakap sangat la sebab semua orang tahu dia nie abang kepada Amelia yg tidak sampai ketinggian adik dia.LoL(jgn marah allen main2 je =p i know you very sensitive with your height your sister told me lols) lagi satu dia nie pedo dah la tua tapi suka pikat kanak kanak bawah umur 9 tahun =.= aku masih ingat lagi masa kita lepak kat taman dia selalu bawak honey(madu) at first kita tak tau apa tujuan dia bawak honey tu sehingga dia tunjuk kat kanak2 tersebut..nak tahu?ok la aku beritahu just don’t tell to anyone ok? dia tunjuk kemaluan dia kat kanak2 tersebut dan sapu honey and say ” do you want some candy?”sambil menghayun hayunnya(eeeeeeeee sumpah jijik masa aku taip nie habis gugur bulu anu aku nak glue balik pun tak lekat )sometime je trick tu jadi kalau tak jadi dia bagi anjing jilat..(jgn rasa geli sofea sebab aku pun rasa jijik masa tu sebab aku pernah nampak ia berlaku depan mata aku..) =.= serious face*.
sanjeev nie aku takde banyak cerita pasal dia sebab dia masuk sekolah selepas spm tamat..apa yang korang perlu tahu dia nie botak senang dibuli suka main football dan bila ada tournament, pantat dia akan basah macam baru lepas anal(pantat in sabah is pungung oni; semenanjung say puki sebab nak fancy fancy kan ayat..) sry sanjeev aku pun nak tergelak tulis nie..you yang mintak kan?hahaha..ok sambung balik cerita. kita tau pantat dia basah sebab sebelum game mula kau boleh nampak ia berair..aku tak tipu kau boleh check sendiri kalau mau..mula mula ia warna putih lama kelamaan jadi hitam..(cuba kau bayangkan air air hitam tu..)
geremy nie pun sama jemacam sanjeev Cuma dia ada rambut dan dia ada otak.antara kami semua jeremy budak paling pandai dalam class(jeremy don’t be so proud nie cerita je,ok?)..selalu dapat no 1(ye la sangat kan jeremy,haha).apa yang kita tak faham dia tolong ajar dengan cikgu sekali dia ajar..dia budak paling bijak didunia kerana mempunyai phd ketika berumur 7 tahun kita org 7 tahun. masih main pokemon dia dah jadi profeser in add math(spm pun aku tak kau boleh pass ke tak.=.= lols)
sofea..umm budak nie banyak masalah sejak hari pertama aku pindah masuk ke sekolah tu..dia asyik goda aku dengan seluar dalam dia ..bukan nak cakap aku perasan la tapi ia selalu berlaku depan aku..hampir setiap malam aku menangis rasa macam di cabul ..ada sekali time tu masa kita org form 3 n 4 class tak sama dia asyik lalu depan class aku je sambil menanyangkan underware, dia sengaja nak aku tahu apa warna seluar dalam dia untuk hari ni..sampai aku pun blh hafal warna warna seluar dalam dia, bentuk ,size dan bau..(she going to kejar me with parang . confirm) dia bukan sahaja buat depan class je time rehat dan tapak perhimpunan pun ada,semasa kita orang menyayi lagu negaraku dia naik ke pentas dan menanyangkannya siap ada muka aku kat depan tu.. (kalau aku dah hilang selama seminggu selepas post nie korang tau la siapa bunuh aku)masa form 5 class kita orang sama dia sangat happy kerana sama class dengan aku dia juga asyik berkepit dgn aku je..sampai cikgu kena suruh di duduk di luar class..ramai orang jealous dengan aku kerana dia nie cantik, comel, pandai dan juga idaman bagi segala lelaki pondan di malaysia.(lols jangan kembang sangat sofea aku tahu kau dah mula syok syok diri sendiri..hahaha) masa kali pertama aku tegur dia hampir gugur sebelah buah zakar ku kerana rambut dia yang amat berbau tu sehingga ada lalat pun boleh bertelur atas kepala dia..(remember the flies when we were walking yesterday? 2 pulak tu lols)
ok enough with her coz i really don’t want her to kejar me with parang =.=..krishnamogan dikenali sebagai mat bulu di sekolah kita.kerana bulu yang lebat diseluruh badan dia tu..bila dia shave je bulu bulu itu tumbuh balik kepaada asal..aku ingat lagi kita pergi movie sebab nak jimat duit kita org beli makanan di jusco sebab murah compare to cinema food..so sebelum kita enter the cinema kita sorokkan makanan kita orang di celah celah ketiak dia kerana situ paling banyak rambut..sumpah kau tak Nampak perbezaan kepada diri dia kerana bulu dia yg lebat tu..
wee nie kuat emo plus she is animal lover..setiap kali dia sedih dia akan pergi ke kadang haiwan di sekolah kita..aku tak tau apa dia buat kepada animal tersebut tapi aku tau haiwan tu amat takut kepada dia..siapa tau apa dia buat pandai pandai diam la ok..(animal lust)
ok la cukup la dgn character dia org nie aku pun dah takde idea nie..bukan korang nak tolong bagi pun. korang nak baca je.malas macam babi =.=
ini ialah tahun terakhir kita orang di sekolah ini cikgu telah mengadakan camping di sekolah kita...pada mulanya aku sangat takut sebab sekolah nie kan berhantu tapi aku tak berberapa percaya sehingga aku melihatnya jadi aku pun join camping itu.adrian sangat marah kepada aku dia cakap
Adrian:fariq kau gila ke?kau tau kan sekolah kita ada hantu, lagi lagi hantu tetek!
Fariq:ya i know,but i don’t believe until i see it ok..
Adrian:memang silap la kalau aku tak join kau!!
Kemudian satu persatu join kita orang allen,Jeremy,sanjeev,mogan dan wee sekali..sofea tak payah cakap la dia memang akan join sebab aku pergi..mana2 aku berada pun dia ada.she even told to her mother pindah kat puteri 10 nak duduk dekat dgn fariq =.= tak percaya tanye dia mana dia tingal sekarang..dia selalu stalk aku ..bila aku gi main bola,ioi,ikea,rumah aku,sekolah pun sama!!eh lupa same school.(i know is lame joke tapi gelak la sikit babi).hampir setiap seluar dalam aku hilang kerana dia.. cikkgu beritahu kepada kami semua..murid murid harus mintak kebenaran ibu bapa sebelum nak pergi ke camping, kerana sesiapa yang pergi pasti akan mati kerana setiap tahun ada pelajar mati di sekolah itu..so aku balik dan tanye kepada parents kesayangku
Fariq:mummy dadday i want go camping(sambil buat muka comel )
Parents :ok as long you don’t come back anymore.. ;)
Sedih aku bila dia orang cakap begitu kepada aku..mentah2 aku nie anak angkat dia orang selalu layan buruk kepada aku.. =( aku tau dia orang tak sayang aku sebab dulu masa time aku kecik kita orang selalu tengok grow up show(tak faham tanye aku) sekarang dia orang dah tak ajak aku lagi.. =( aku sangat sedih,bila aku sedih aku pergi toilet main sabun dengan adik kecil aku..adik kecil aku nie sebaya dgn aku tapi size dia sebesar kayu besbol dan rambut dia sangat curly..if you know what i mean.. xD sekarang dah takde, sofea dah buat sup..(lols)

No comments:

Post a Comment